Sökes !!!

Nu är jag på jakt efter min första ponny LaVita, hon är ett brunt B-ponny sto född 1993, Belgisk welsh. Liten o nätt tjej med en stor vit stjärn o snopp som tecken i ansiktet! Jag försöker hitta info om henne, vart hon är eller om hon änns lever? Vet ni något så hör gärna av er, innan jag köpte henne tävlade hon MvsB i hoppning, så jag gissar att hon om hon är vid liv är hos någon hopptjej eller så. Eftersom hon är rätt gammal nu kanske hon inte tävlar längre men ändå! Ifall ni vet någon som känner till henne, eller om ni själva vet något vill jag jättegärna veta de! De är som sagt jobbigast att inte veta något alls, snälla ni som fortfarande tävlar ponny runt om i landet, håll utkik efter min lilla prinsessa! Massa Kramar! <3

/Caroline

LaVita!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle ni inte kunna skriva lite om hästarna i erat stall? :) skulle vara roligt att läsa!

2011-12-21 @ 12:52:16
Postat av: Carro

Hej Anonym, de har vi gjort tidigare i år, men kan försöka göra de lite mer nogrannt igen om du vill? :)

2011-12-21 @ 13:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0