Sorry!

Ber om ursäkt för dålig uppdatering, ser att ingen underhållt er idag, dåligt! Men här kommer lite, och senare kommer bilder från bakningen igår, kanske någon enstaka från idag. Har dock kommit underfund med att de är osmart o lämna bort sin kamera, eftersom att folk glömmer den på ställen och använder fel inställning vilket orsakar dåliga bilder! Tyvärr.. Inga bra bilder i princip, men ska kolla på datorn sen o se om några går o rädda! Har lite roliga nyheter också, min mor har köpt en ny dator då fick jag hennes "gamla" den är mindre än ett år gammal så de är ju rätt okej! Kanske vi kan slippa data problemen från min sida i fortsättningen, eftersom min gamla dator har sina bättre o sämre dagar ;)! Bra va?

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0