Storm ...

CRAZY! Herregud vilket kaos det är, strömmen är borta, de blåser som fan och regnet bara vräker ner. Helt sjukt..
Jag o Erika satt o red i ridhuset, hade precis haft lite hoppmarkarbete med sockerbitshinder o så, så dör strömmen.. Helt sjukt! Sitter o travar o så blir det bara kolsvart, så jäkla läskigt. Hoppade av iallafall för de är kanske sådär smart o sitta på hästen när man inte ser någonting så kliver vi ett steg fram bägge två, o där stog givetvis ett av våra hinder, Ninja blev skitskraj o slet sig. Klättra upp på läktarn och fick fram mobilen så vi fick lite ljus. Sen kom ljuset tillbaka typ 3 sekunder haha o då kom ninja fram till mig, sen gick strömmen igen. Tur att jag fick tag på henne iallafall, lyckades ta oss bort till stallet där de är fullkomlig kaos.. Hästar som slitit sig o lektion i lilla manegen där barn flygit som popcorn.. Haha herregud vilken skräckfilm de blev utav de. Nu är jag iallafall hemma o skriver lite innan batteriet på datorn dör. Haha kaos säger jag bara..

Skriver sen när strömmen e här igen, puss på er!
/C

lite ljus i vårt mörker


Kommentarer
Postat av: Annie

haha kaos kan man säga ja ;)

2011-12-09 @ 19:18:19
Postat av: Hanna

Läskigt! Stackars alla hästar hehe..

2011-12-09 @ 19:57:55
Postat av: Matilda

2011-12-09 @ 23:17:04
Postat av: Matilda

Haha, helt crazy!

2011-12-09 @ 23:17:45
Postat av: Elin

skräckfilm, mohahaha!! :p

2011-12-10 @ 16:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0