Tjena!

Tjena mittbena! Ska sticka iväg till affären strax för o inhandla varor till vårt årliga lussebak som äger rum ikväll! Lussekatter, pepparkakshus, o knäck! MUMMA! Hehe.. Vi brukar dela upp os 2 o 2 o göra pepparkakshus tävling, jag o Olivia är alltid bäst ;)! hehe.. Sedan vidare till julklapps spelet! Himla skoj! :D Nää nu måste jag öka, lovar o ta bilder under kvällen! O slänga upp dom ikväll om min dator vill!!

Therese var jättegullig och red tidigt i morse för att ni inte skulle få några bilder, hennes fel inte mitt!! ;)

See ya later, puss!
/Carro


Kommentarer
Postat av: evelinaa'

Låter mysigt! :D

2011-12-17 @ 19:21:11
URL: http://evesfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0