Uteridning

Åhh vilken mysig dag, ridit ut, svinkallt men underbart. Solsken och lite bitande kyla, verkligen härligt! Helt underbart o rida ut tycker jag, när de är lugnt o skönt är inte mycket för det där med att racea i skogen längre. Vill mer mysrida när jag rider ut nu.

Ninja har inte vart riden i skogen innan, så hon skötte sig väldigt fint för o vara första gången, hoppa över någon vattenpöl o blev rädd för en pinne, men inte mycket värre än så! Duktig tös ;)!

Vart ganska sen i stallet idag, putsat lite o småpratat med mina underbara vänner, vart en bra dag :)!

Nu ska ja göra mig i ordning för en kväll på hemmaplan, alltså krogen hemmaplan ;)! Har några kompisar som spelar där idag o har lovat o komma och kika :)! Blir kul, Emilla ska följa med också!

Imorgon blir de Ullared, söndag infinner vi oss på Billdal och fotar o noterar elittävlingarna som äger rum där i helgen! Blir mycket roligt hoppas jag! :)

Puss
/Carro

Emma Emanuelsson hade under dagen idag kommit 2a i en 130 hoppning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0