Vafan?!

Jag läser överallt att de snöar, hela facebook är fylld med "de snöar i ..." Men de är ju överallt förutom i Göteborg?!! Hur jäkla orättvist är inte de! Jag blir skogstokig!! Personligen så älskar jag snö, mer än något annat på vintern! Så ni kan förstå varför jag känner mig så arg o ledsen! Morr.. Jag vill ha snö nuuuu :( buhu..!!

Har för övrigt ridit Ninjutt idag, hon har lite humör min lilla tjej, gillar inte o ställas krav på! Då blir hon sur o studsar som en liten gräshoppa med nike air över hela ridhuset.. Hehe! Hon skötte sig fint i vänstergaloppen, men höger är en helt annan historia, tror hon håller på o bli lite förbannad att jag börjat komma åt henne nu! Men de gör inget vi har ju något kul o jobba med nu och de älskar jag :D! Hoppas de slutar bra också!

Weell.. Nu ska jag smita ner o slå in lite julklappar, spännande :D!

Puss på er! Checkar in lite senare igen!
/Caroline 


GE MIG SNÖ, GE MIG TRYSIL!!!

Kommentarer
Postat av: evelinaa'

mysigt :D

2011-12-20 @ 21:00:15
URL: http://evesfoto.webblogg.se/
Postat av: Felicia G

de va snö vid ullared och när vi kom in till gbg så regna det hahah

2011-12-20 @ 21:30:45
Postat av: Ett stort blogg fan<3

Jag håller med dig Carro!

Jag kommer antag få utbrott om det inte kommer snö!

2011-12-20 @ 23:01:12
Postat av: Elin

jag vill oxå ha snö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

2011-12-20 @ 23:38:48
Postat av: Josefine

det kom snöblandat regn igår vid 1 någon gång!

2011-12-22 @ 10:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0