Zzzz....

Herrenadå, jag är så galet trött! Måste sluta kolla på film till typ 12 på natten.. ;) Så konstigt bara att man ska bli pigg så fort man lägger sig i sängen? Och att man är trött när man inte ligger i sängen, inte okej heller! Satt o tänkte på GHS förut, och jag längtar verkligen! Ni har väl köpt biljetter? Gymkhanan äger rum fredag -lördag - söndag detta året, så då måste ni komma och hejja fram Sverige till seger! Jag blir så ledsen annars ;)! Sen har vi ju mässan o all hoppning också, awesome! Ser fram emot de något sjukt, längtar till julafton väldigt mycket också! :) Nee nu ska jag ut o jobba igen kan inte ta lunch hur länge som helst!

Puss / Carro


Min älskade Mr Polo, du får inte vara med i år :(


Kommentarer
Postat av: Ett stort blogg fan<3

Hej tänkte bara fråga varför inte Polo ska vara med i år?<3

2011-12-14 @ 16:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0