9. Vem skulle du vilja byta liv med för en dag, och varför?

Inte allt för svårt att svara på, Rolf Göran Bengtsson. Först och främst för att killen är så jävla duktig vem hade inte velat ha ett EM-guld och lite annat smått o gott som han har vunnit genom åren, plus att han är kille och jag hade velat prova att vara det för en dag! Om jag varit Rolf Göran för en dag, så hade jag provridit hans hästar, skänkt åtminstone en utav dom till mig själv ;)! Jag hade valt en av dagarna som han tävlar världscupen på för de hade ju bara vart så coolt! Hmm, vet inte mer vad jag kan skriva om det. För de handlar ju bara om att få vara känd och jäkligt grymm hoppryttare liksom. Och ett plus i kanten att få vara kille en dag också! ;)

/Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0