beslutsångest

Hej alla kära läsare!
Det är dags för mig att köpa nya stövlar, och det är två olika modeller som jag står och väljer mellan.
Antingen är det Supreme High Rider Exclusive från Mountain Horse eller De Niro Ramses.
Hjälp mig! Vilka tycker ni är snyggast?
De Niro - 5599 :-                                    Mountain Horse - 5999 :- (mörkare i verkligheten)
På önskelistan står också en hjälm från Charles Owen, nämligen Ayr8 som jag nämt tidigare i bloggen och en väst från Racesafe.
Helt värdelös bild på Racesafevästen, men jag tror att detta hade blivit snyggt tillsammans med min bruna Pikeur kavaj. Vad tror ni?
/Therese

Kommentarer
Postat av: Elin

jag tycker du ska ta stövlarna till vänster :) dom är lite mer utåtstickande Lixom ;) dom andra är lite samma stuk sol dina andra! men du får ju välja själv men jag tycker dom till höger om jag skulle välja :) ska du ha kvar eller sälja dina mountain horse stövlar som du har nu?? :)

2011-11-17 @ 23:00:50
Postat av: Therese, TACC

Elin: Tack! Jag är väldigt sugen på De Niro stövlarna. Jag kommer nog att ha kvar mina stövlar som jag har nu, det kan vara bra att ha två par att variera mellan. Kram!

2011-11-17 @ 23:14:58
URL: http://tacc.blogg.se/
Postat av: elin

Oki :) aa det kan ju vara bra ;)

2011-11-18 @ 08:01:31
Postat av: Anna

Jag tycker definitivt dom till vänster :)

2011-11-18 @ 15:31:32
URL: http://familjenlindwall.blogg.se/
Postat av: Maria♥

Jag tycker verkligen du ska köpa dom till vänster! jätte coola :D

2011-11-18 @ 17:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0