Bounce

Hej sweets!
Jag skrev senast att vi skulle ha dressyr KM på alleby i söndags! Oh haha till o med - Jag vann KMet - Så jäkla skadat, jag är ingen dressyrryttare ingenstans?! Men tydligen har jag en häst som har dressyren i sig, han blev helt underbar att rida inne på banan, skötte sig som ett ljus! Tog alla fattningar o allt sånt där, första klassen (Lätt B1) red vi på 63,10 % vilket jag var väldigt nöjd med! Främst då både jag och Patriks egentligen är ett hoppekipgae, andra klassen så red vi på 65,51%, så nöjd o såååå stolt över min underbara o sjukt vackra häst! Sorry, vill inte skryta men jag är så galet stolt över honom att de går inte o beskriva! :)<3

Måndag o tisdag har vart 2 vanliga dagar, hoppade P lite granna igår, vi hoppade 130 cm och de blir jag så glad över att jag inte änns tycker det känns läskigt längre, dock om de vart en maxad oxer hade jag nog inte vart lika chill ;), men iaf! De är ju bra att träna på höjden på honom för mitt självförtroendes skull. Få sprången i kroppen liksom! De är ju de som är viktigt för att man ska börja känna sig trygg! :)

Imorgon sticker jag och Therese till Troya Horse Arena för att hoppträna för Caroline Johansson, det är samma person som var här och hade hoppclinicen för oss! Duktig tjej som är noga med sits och så, alltid viktigt :) väldigt glad och positiv tränare också. Trivdes ganska bra med henne sist. Så hoppas att bli lika nöjd imorgon! :) Egentligen vill jag ju träna för Emma lite oftare med har ju inga fasta träningar så de blir ju tyvärr inte så ofta som man hade velat. Nåja,

nu ska jag snart sova!
Puss

/Caroline

Dressyrkillen :)<3

Kommentarer
Postat av: elin

grattis!!! :D

2011-11-15 @ 21:30:03
Postat av: Annie

Grattis :D

har bilder på er :)

2011-11-15 @ 21:45:45
Postat av: Belindaaaaaaa

Grattiiiiiiiiis ;D <3

Ses senare kompis ;D

Jag har damp just nu assooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo adjasghjd ;D

Men grattis igen asso ;D <3

2011-11-16 @ 10:01:29
URL: http://belindasplacee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0