Crazy

Hej söta människor, jag har inte haft möjlighet att skriva idag då jag legat efter i tiden verkligen hela dagen idag, och det har gått mindre bra att jobba ikapp, mitt schema höll inte då jag var i Sävedalen imorse på besök av olika orsaker.

Men nog om de.. Ystret kring nyår har börjat och nu ska man tydligen börja planera och hetsa upp sig över de med, kaos.. Hade helst bara vart i Trysil och åkt skidor, men de verkar inte lösa sig :(! Åker vecka 6 istället, favvo!! Saknar att åka bräda något helt galet, har vart skidåkare i några år men övergick sen till snowboard och de är så galet mycket roligare! Hade man inte vart ryttare skulle jag gärna blivit proffs på någon vintersport! Varför hålla sig i underbar värme liksom ;)?

Har idag ridit min lilla United, som för övrigt var heeelt skogstokig idag! Haha jisses var rädd att jag skulle trilla av lite i början men de blev bra och på slutet skötte hon sig fint, efter några om o men skrittade hon till och med när vi skritta av, inte illa för fröken 'inget tålamod måste skynda'.. Jag är sjukt nervös inför söndag också, shit...
Kommer få en hjärtinfarkt eller något.. Nee men hoppas allt ska gå bra, hon sköter ju sig någorlunda när vi är ute o tränar iallafall! :)

/Carro


Jag och Josefin knäpper fast brädan efter sittliften i Trysil i vintras, bästa skidresan i hela mitt liv!

Kommentarer
Postat av: elin

jag kanske är lite efter men har inte varit i stallet sen fredags ;o men ska du tävla på söndag eller vad? :) Elin=efter ;p

2011-11-23 @ 23:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0