Dag 10. 10 saker du inte visste om mig

Oj ska jag komma på 10 saker?
Folk kan ju redan allt om mig känns de som, :O!

1. Jag har 8 SM guld totalt. 3 silver och 4 brons.

2. Jag har tvångstankar, ganska starka som jag måste jobba med varje dag för att försöka få bort, har haft dom i typ 7-8 år..

3. Min första ponny hette LaVita, och var ett welshsto född 1993.

4. Jag har varit jätterädd och haft uppehåll från ridningen när jag var lite yngre.

5. Är orolig att misslyckas med ytterligare än häst.

6. Vill väldigt gärna flytta till Holland efter nästa tävlingssäsong för att jobba med hästar, hopphästar då.

7. Har en bästa vän som jag litar på till 100%

8. Kommer saknar gymkhanan men slutar för att jag inte orkar med det mer.

9. Har på senaste tiden känt mig ensam och de handlar inte om att jag är själv utan de handlar om att jag känner att jag saknar att han någon jag kan berätta allt för. Främst när Pykon har vart sjuk i 2 veckor.

10. Jag saknar kompisar som jag glidit ifrån av olika anledningar, och är ibland allt för barnslig och rakryggad för att erkänna att jag gör de eller har gjort fel. Är också rädd att om jag gör de ska man bli tagen för givet.

Hoppas de duger, har så kass fantasi så ni får nöja er! ;)
Inlägget i ära kan få en väldigt gammal bild på mig haha! :)

/Caroline

Kommentarer
Postat av: Felicia G

Jag tycker att du aldrig misslyckats med ngn häst carro du e grym har bara haft lite otur <3

2011-11-19 @ 12:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0