Dag 10. 10 saker du inte visste om mig

1. Jag har under mitt liv haft totalt 8 st olika aupairer, alltså "barnflickor", boendes hemma hos mig.
2. Jag pratar nästan bättre engelska än jag pratar svenska, och det händer därför ganska ofta att jag verkligen inte kan komma på den svenska översättningen på ett engelskt ord.
3. Min naturliga hårfärg är mörkblond.
4. Jag provred 9 olika hästar innnan jag hittade Misti.
5. Choklad är min passion.
6. Jag vill studera Juridik på Universitetet, och i framtiden jobba som Advokat el. liknande.
7. Jag hoppade över förskolan, och går därför "ett år högre" än vad jag egentligen ska göra.
8. Min största dröm är att tävla på Scandinavium under Göteborg Horse Show.
9. Jag började rida när jag var 3 år gammal, och min favorithäst var en shettis som hette Lilleman som var expert på att trava på stället.
10. Mitt mål för nästa år är att få jobb utomlands, förhoppningsvis hos någon känd ryttare/ryttarinna.
/ Therese

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej Therese!



Hur såg lilleman ut? Lever han än?

2011-11-19 @ 09:02:15
Postat av: Therese, TACC

Jennie: Om jag inte minns fel var han en lite större shettis, skäck. Tyvärr tror jag inte han lever längre då han var gammal redan "på min tid".

2011-11-19 @ 09:56:16
URL: http://tacc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0