Dag 12. Min favoritgren

Ojojoj, nu får ni allt förbereda er på världens överraskning,
för visst kunde man väl inte tro att min favoritgren är Hoppning?
Haha, skämt åsido, jag har alltid varit en hoppryttare och det kommer antagligen vara det jag brinner för resten av min ridkarriär också.
Dressyrtävling är iallafall ingenting för mig, på något jäkla vänster lyckas jag aldrig få det att funka och kommer alltid ut från banan med inställningen "jag ska aldrig mer tävla dressyr i hela mitt liv."
Försvarar mig med att det finns faktiskt vissa saker man helt enkelt inte är byggd för att göra ;) haha.
Bjuder inlägget i ära på några hoppbilder på mig genom åren.
/ Therese

Kommentarer
Postat av: Felicia & Pamela

Hej! :D

Gud det är du som äger Patriks! :'D

Det är min hästspappa, har letat bilder osv på honom jätte länge! Tillslut sökte jag efter avkommor från honom på hastnet så kom han upp. Blev hur chockad som helst! Sen lite kul jag skrev det på bloggen så var det några som kommenterade om dig & din blogg! Blev super glad. Tänkte se om du vet något om uppfödaren osv? :D

kram felicia

2011-11-19 @ 13:55:05
URL: http://teamnyrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0