Dag 13, min högsta dröm.

Jag har mycket som ska leva upp till mig högsta dröm men jag antar att jag får ta hästdelen så att säga. Min högsta dröm var att få rida inne på Scandinavium, det har redan hänt. Min högsta dröm har gått i uppfyllelse och jag kunde inte varit gladare, jag har till och med fått komma så långt i min högsta dröm att jag vunnit inne på GHS i Scandinavium, hade jag inte vetat bättre hade jag fortfarande trott att de var en dröm. Men de är verklighet, min verklighet. Och jag är stolt över mina egna presentationer, men har kommit till den punkt där det är dags att gå vidare och släppa taget av de man redan är bra på och ha målsättningar att leva upptill igen.. Nu är min högsta dröm att hoppa Grand Prix hoppning, svårklass på stora banor med mycket publik. Inte just Scandinavium men Grand prix/svårklass med en fullsatt läktare som håller andan för en. Så nu är det bara att blicka framåt och hoppas de slår in. Ser fram emot att få jobba på den vägen påväg till min topp. Att vara någons idol.

/Caroline

En av mina största idoler, Meredith Micheals Beerbaum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0