Dag 19, bild på min bästa vän och varför han/hon är de.


Olivia Pyk,
Olivia är min bästa vän, de skiljer några år på oss i ålder men för mig spelar de ingen roll. Många tycker det är konstigt men ärligt de finns folk som har ett förhållande med större ålderskillnad så vänskap ska väl för tusan inte spela någon roll. Nåja, Olivia är min bästa vän för att, hon får mig alltid på bättre humör hur nere jag än är så glömmer jag de när jag är med henne. Vi har samma humor så skrattar typ jämt, kollar på samma tv program och kan sitta en hel kväll o göra de utan att någon av oss tröttnar. Vi bara trivs så jäkla bra ihop. Jag kan berätta allt för pykis o hon dömer eller berättar aldrig. De finns ingen bättre vän. Jag tycker att man märker väldigt tydligen hur en vän är äkta, och de är om dom finns där när de är svårt som lätt för dig. Och jag har många vänner som försvunnit när jag haft de jobbigt. Men aldrig Pyk, hon har alltid vart där. Bästa bästa bästa vän. <3

/Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0