Dag 9. Vem skulle du vilja byta liv med för en dag, och varför?

Oj. Det finns himla många jag hade velat byta liv med för en dag!
Det hade ju inte varit helt fel att få byta liv med någon filmstjärna typ, eller någon av mina nära vänner för att se hur deras liv ser ut ur deras ögon.
Men eftersom detta är en hästblogg så får jag väl säga att jag skulle vilja prova hur det är att vara Edward Gal för en dag med motiveringen att jag hade velat känna känslan av hur det känns att uppnå perfektion med en häst. Alla hästar Edward sätter sig på går helt fantastiskt, och jag är själv ett stort fan av honom. Så ja, det skulle nog bli hans liv jag hade velat prova!
/ Therese
Edward på hästen Moorlands Totilas som tillsammans var rankade som nr 1 i världen.
Ekipaget innehar också världsrekordet i kür med 92,3 %. Rätt sjukt, right?
Totilas, eller Toto som han också kallas,  är nu såld till Paul Schockemöhle för en bit över 100 miljoner kronor och rids i dagsläget av Matthias Rath.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0