Dagens tävling,

1,00 m
Något loj Misti som tyckte hon hade stått alldels för länge på bussen + trött Therese efter lång väntan och tidig morgon kunde slutat mycket värre än det gjorde. En hyfsad runda m. lite dåligt flyt emellanåt, lite missförstånd i kommunikationen och något hetsigt tempo för att vara inomhus ibland. Dock hoppade hon stundtals riktigt bra och dom små misstagen som finns tar jag på mig. Hittar inte riktigt avstånden och vi kommer lite nära ibland. Felfria iallafall, duktig Misti!



1,10 m
Här var hon mycket bättre fram för skänkeln och jag var mer taggad, fram till hinder nummer 4 går hon riktigt bra men mot hinder nummer fyra blir hon lite för pigg på hinder, jag hinner inte få ihop henne så hon hoppar av lite flackt och inte riktigt kommer upp sig.  Det resulterar i att vi river ordentligt. Men ska man riva så ska man väl göra det ordentligt va? ;) Resten av rundan flyter på bra, hon lär sig på sina misstag och lyfter ordentligt på tassarna resten av banan. 4 fel, men ibland blir det helt enkelt problem i kommunikationen. Tycker att hon skötte sig bra med tanke på att det var fullkomlig storm på utsidan.. haha.

Lämnar över till Caroline som ska få redovisa sina ritter sen!

/ Therese

Kommentarer
Postat av: Maria

2011-11-27 @ 21:37:06
Postat av: Maria

Åhh... såg riktigt bra ut!!! Hon har verkligen blivit fin i kroppen! Såå härligt att se! Tack underbara du för att du ringde med! Massa kramar! <3

2011-11-27 @ 21:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0