Dressyr

Godmorgon!
Imorgon är det dressyr KM så jag måste träna inför det idag, KUL! inte så värst. Jag är med för Patriks skull för jag vet hur han är när det kommer till o visa upp sig, haha han tycker om de! Så vi är med för att han ska få något kul nu när vi inte tävlar någon hoppning.

Jag kan heller inte sluta tänka på de som hände på världscupen förra helgen. Jag oroar mig så för våran gamla Sophie som ska vara med i Scandinavium i år, inget får hända henne. Hon är ju våran prinsessa! Jag kan inte släppa de.. Och blir tokig på de, hatar o gå omkring och vara orolig.. Aja,

Nu måste jag upp o ta hand om djuren!

Puss på er skriver sen! :)

/Carro

Sophie <3


Kommentarer
Postat av: Annie

kommer och fotar på tävlingen imorgon :D

2011-11-12 @ 11:59:27
Postat av: elin

lycka till imorgon!!

kan tyvärr inte komma och kolla :(

2011-11-12 @ 20:42:20
Postat av: Anonym

Annie, har du några bilder på mig o P?

2011-11-15 @ 20:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0