En dag kvar

Hej kära läsare!
Imorgon kommer Therese hem igen och de ska bli väldigt skönt att slippa ta hand om 3 hästar om dagen haha, främst o slippa mocka hos Therese orkanvind! Misti är många bra saker, men inte bra att mocka hos! ;) Hon river runt allt kiss o bajs o rullar in de i spån överallt! Den ultimata orkanvinden! Medans min lilla Patriks bajsar på ett ställe o kissar på ett, hur enkelt som helst! :) Ninja är något mitt emellan, hon gömmer allt kiss o bajs men skitar inte ner så som lilla mipsen! Har iallafall vart kul o rida på Therese lilla pärla i veckan, en riktigt schysst häst med väldigt mycket personlighet. Nej dom är perfekt för varann dom där 2! Får väl hoppas att jag o Ninja kan nå samma perfektion en vacker dag! :)

På söndag är det SM, min nästsista gymkhanatävling förmodligen. Möjligvis sista, men vi får väl se vill bara få de överstökat i nuläget, men min Pappa ska komma och kolla iallafall! Och då blir jag så glad! :D Min pappa som inte särskilt många vet vem de är bor i Kungsbacka och brukar komma och kolla när jag tävlar hoppning ner igenom och gymkhana i Scandinavium men är man inte hästintresserad är det ju inte alltid så kul o kolla på hästtävlingar men han engaerar sig gärna när han kan lilla Pappsen :)!

Nee nu börjar de bli dags o chilla ett tag! Skriver kanske sen! Puss sålänge! :)

/Carro


Kommentarer
Postat av: Elin

en dag kvar till läskig kväll också... ;D

2011-11-04 @ 20:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0