En vanlig dag i Göteborg,

Godmorgon!
Dags för en ny dag, taggad som vanligt, haha.
Ska in till skolan nu och ha en engelskalektion, sedan blir det hem och plugga till ett fysikprov jag har på fredag. Usch! Sån tur är har jag varit duktig och hängt med på lektionerna så fattar faktiskt det mesta. Guldstjärna till mig.

I eftermiddag, rättare sagt 15.20, ska jag och Caroline lasta våra små söta hästar och åka på träning på Troya Horse Arena hos Caroline Johansson som jag har tränat för ett par gånger nu. Tycker verkligen att hon är superduktig, och hon har alltid lika bra innehåll på sina träningar. Passar mig och Misti väldigt bra i det stadiet vi är just nu iallafall eftersom det vi behöver nu är lydnad, lydnad och ännu lite mera lydnad.

Pappa har lovat att filma när vi tränar, så räkna med lite filmklipp i eftermiddag!
Kram på er sålänge
/ Therese

När det är såhär mörkt kan man iallafall trösta sig med alla fina adventsljusstakar som lyser i nästan alla fönster runt om i vackra Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0