Förskylningstider

Har gått och dragit på mig en redig förskylning, blir kul o rida 3 hästar med den idag haha ;)! Men de måste göras! Tur att vi har ridhus! Mindre tur att man ska sitta upp på misti utomhus eftersom de är värsta höstrusket! hehe :) men de blir nog bra hon skötte ju sig igår så de ska nog bli bra :) Hon måste göra sin mamma stolt nu när hon är i Turkiet o inte busa med moster Caroline ;)!

Eftersom Ninja gick igenom besiktningen igår så bor hon os mig nu också :)! Därför måste jag rida på henne med :) inte för att de känns jobbigt direkt ;) Och sen min lille Prins Patriks :D!
Vi skulle haft träning ikväll egentligen men Nisse flyttade på den tills på torsdag eftersom jag inte är på¨mitt piggaste humör idag med snor i hela näsan o skit haha! Seriöst snorpapper o nässpray är vad jag lever på just nu, tror lyckligtvis inte att jag har någon feber o de är ju bra :)

De är Teorivecka på alleby denna veckan och idag tror jag weststar kommer och har uppvisning, kul för dom som vill titta på de :) Jag tror jag står över, western är inte min grej!

Här kommer en bild på United som utlovat, de lär komma mer så småning om :)

Puss
/Carro


 Min fina United :)

Kommentarer
Postat av: Annie

du och United är sjukt fina ihop! :)

2011-11-01 @ 22:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0