Frågestund del 3 - Carro

Har fått några frågor av Melinda. :) Väldigt uppskattat!

* Rider du ridskolehästarna ibland?
Ja det händer att jag gör det ibland, inte särskilt ofta men om mamma ber mig eller jag kanske ska tävla någon av dom så kan jag allt göra de! Har tyvärr inte tid att rida dom särskilt ofta! :(

* Vilket märke inom ridsport tycker du är finast?
Jättesvårt att bara välja ett då jag gillar olika märken på olika saker i finhet om man säger så, däremot måste jag nog säga att mitt absoluta favoritmärke är Schockemöhle sports, främst älskar jag min förbygel från detta märke! ;)


* Vilken häst betyder mest för dig?
Mr Polo och Patriks, utan tvekan! än så länge..

* Vad vill du jobba som?
Beridare gärna och hopptränare!

* Hur mycket pengar skulle du kunna lägga på ett träns, pannband, en grimma & ett schabrak?
Jag hoppas du menar var för sig annars är det väldigt svårt! ;) Som mest på träns har jag lagt 1755 :-, skulle säkert kunna lägga 2000:- Pannband är ju högst 7-800 kr, då de är vad ett svarowski pannband kostar! En grimma ca 300 är det högsta jag lagt det var på en Schockemöle-grimma, kan nog tänka mig och lägga någon hundring till för en riktigt fin lädergrimma, och på ett schabrak ca 800 kr som högst. Dom är ju inte så dyra. Vill gärna ha ett equalityline schabrak, och hittar jag de så får de kosta vad det kosta vill!!! :)

/Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0