God kväll!

Här sitter jag bredvid min fina vän Sandra och taggar Grey's Anatomy som börjar klockan 21 00 på Kanal 5. Det bästa programmet som finns i hela världen om du frågar mig!

Har som jag nämnde tidigare vart hos frisören idag, klippte mest det slitna men är nöjd iallafall. Tur för både mig och frisören! Finns inget värre än när man har en bad hairday, tänk då och ha det permanent? Kaos säger jag bara.
Har även varit ute och ridit lite på Misti, tog det lugnt eftersom det är tänkt att hon ska vila imorgon.
Jag har för vana att inte rida så hårt dagen innan vila för att förhindra så mycket som möjligt att hon blir stel och spänd när hon vilar, hon har en tendens att lätt bli det. Men idag kändes hon supermjuk och fin iallafall! Jobbade mycket skänkelvikningar och bogen in, hon lyssnade bra och kändes fräsch.
Nej, nu ska jag vara social mot min kära vän igen, vi hörs imorgon igen!
Kram på er alla fina bloggläsare, ni är fantastiska!
/ Therese
En nöjd Misti efter dagens ridpass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0