Godmorgon solstrålar!

Ännu en trist och grå göteborgsdag breder ut sig utanför fönstret.
Fast jag klagar inte, sålänge som det inte kommer snö kan jag inte bli gladare.
Visst, snö är väldigt vackert, men håller ni inte med om att allt annat blir så jobbigt? Ta sig till stallet, rida osv. Usch nej, jag klarar mig bra utan snö ett tag till.
Idag är jag ledig från skolan, woho! Det ska bli fantastiskt skönt faktiskt. Har inte jättemycket plugg och göra heller så idag ska jag bara vila upp mig och ta hand om mig själv.
Med Misti tänkte jag jobba lite bomövningar i eftermiddag, ska verkligen försöka hitta någon som kan filma/fota! Var längesedan det kom upp färska ridbilder i bloggen, och det är inte okej.
Vi hörs senare i eftermiddag!
/ Therese
Favorit i repris, film från när jag och Misti vann på Essunga i somras. Det gick dock inte riktigt så fort som det ser ut, ngt med filmformatet som är galet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0