Grått

Godmorgon allihopa!
Lördag är det idag, men fy vilket tråkigt väder det är ute.
Har mycket framför mig idag, bland annat ska jag nu sitta här hemma och vänta till klockan 11 då en tvättmaskin ska levereras, undrar hur det blev mitt jobb att göra det men iallafall haha.
Sedan ska jag spendera några timmar i stallet, Misti ska ridas och jag har även lovat att jobba några lektioner idag på ridskolan. Tycker det är riktigt roligt att ha några lektioner ibland, så blir väldigt glad när dom frågar mig om jag vill hjälpa till!
Ikväll ska jag på middag hos en vän som fyllde 18 år i veckan, ser fram emot en mysig kväll.
Vad har ni för planer inför dagen mina kära läsare?
/ Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0