Händer inte mycket..

Blir en väldigt lugn hemmakväll idag, kollar väll lite OTH, käka tacos och försöka få lite bloggande gjort, är dock svårt med datorn i knäet och OTH framför näsan på tvn, haha.. Hade lust o gå ut ikväll men verkade inte som att någon av mina vänner var särskilt pepp på de, och jag går inte ut själv. haha!

Idag började jag med att försova mig igen.. INTE OKEJ! Jag brukar aldrig försova mig inte sen jag gick i skolan men nu helt plötsligt är det 3 ggr på en vecka och jag vet inte varför. Blir tokig, hatar o försova mig! Dagen börjar så dåligt då, och ofta svårt o komma in på rätt spår den dagen igen. Brukar bli pannkaka av hela dagen, vilket är jobbigt för en själv och människor runt omkring en. Jobbade sen iallafall, och har ridit på min lilla prinsessa! Rebecca har ridit P, hoppas det har gått bra! Jag är fortfarande galet nervös inför söndag! Puss så länge

/Carro

Ge mig snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0