Hej hej hallå!

Gissa vem som är tillbaka?!
Efter att ha bokstavligt SUTTIT FAST i ett träsk av läxor och annat kul har jag äntligen fått lite tid över och tänkte nu försöka sätta igång och blogga ordentligt igen. Det låter väl bra?
Mycket har hur tråkigt det än låter faktiskt inte hänt sen jag uppdaterade senast, hästarna funkar som vanligt och allt är bra.
Veckans planer är dock många, imorgon ska jag få massage - låter jätteskönt, kan dock tala om att det är det inte alls. Hade blåmärken när jag kom därifrån senast, men hjälper gör det iallafall! Och det är ju faktiskt ändå huvudsaken.
På tisdag ska jag och fröken Misti tillsammans med Caroline och Ninja bege oss upp till Kungälv till ett stort hästcenter som ligger där uppe vid namn Troya Horse Arena och träna för en tjej som heter Caroline Johansson. Pappa har lovat att ta med sig både kamera och filmkamera, så jag lovar att slänga upp lite från den träningen!
Nu ska jag fortsätta skriva på ett arbete i Engelska, dökul - bokstavligt talat.
Vi hörs senare pussgurkor!
/ Therese
En hungrig - men glad - Misti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0