Hej igen!

Efter tusen misslyckade försök att blogga från såväl iphone som ipad har jag nu äntligen lyckats få tag i en dator och skriva ett inlägg.
Just nu sitter jag och pluggar, helt sinnessjukt vad mycket jag har och göra just nu!
Hade egentligen tänkt hinna ta med kameran ut i stallet och fota lite idag, men eftersom jag nu sitter bänkad här i en timma till minst kommer det hinna bli mörkt innan jag kommer ut till stallet..
Så tyvärr får det bli en annan dag.
Har faktiskt inget vettigt alls att skriva egentligen, tänkte bara höra av mig så ni vet att jag lever.
Kommer försöka slänga upp ett inlägg ikväll, ska ev. försöka anordna en liten bloppis! Kan det vara intressant?
Kram på er våra fina läsare!
/ Therese
Bild fotad på alleby i somras. Visst är det vackert?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0