Hej kära bloggen

Hej tjejer och kanske killar?
Jag är ledsen att jag skriver först nu, försökte skriva ett inlägg förut men med mindre succes! tyvärr.. Men nu är jag här iallafall, började dagen med att försova mig eftersom jag somnade halv 4 inatt, kul! Där efter har de gått utför skulle jag säga, var trött hela dagen fick inte i mig mat försen vid lunchtid, red Patriks och de gick inte bra, red också Ninja som var helt tossig, dock gick de ganska bra! Sen har jag bara gått runt med musik i öronen hela dagen och försökt och smälta allting som händer just nu, de är så svårt att fatta livsavgörande beslut .. Jag tycker inte om att göra de, främst inte när det påverkar mer än en själv. Åhh... !!

Om ni har ett tips på hur jag ska fatta mitt beslut säg till, någon som äger en Magic 8 ball?

Läste att Therese skrivit att vi kunde ha en liten bloppis, tycker de låter bra har lite saker att bli av med, vill ni det så måste vi ha minst 10 kommentarer! :) Annars lägger vi inte upp något, eran tid mot våran ;)!


/Carro

Vem vill inte till Thailand nu?

Kommentarer
Postat av: elin

ja :)

2011-11-21 @ 20:55:46
Postat av: Anonym

Ja!:)

2011-11-21 @ 21:41:33
Postat av: Ellen

Vem skulle vilja vara här? ;)

2011-11-22 @ 20:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0