Hej och god morgon!

Hej kära läsare!

När var senast ni kände att ni tappade förtroendet för någon eller något senast? Jag vet att jag låter som något litet Emo nu, de är inte meningen. Men ibland måste man få skriva av sig lite skit, även om de är en "hästblogg" så handlar det ju om mig o Therese i slutänden.

Jag har känt mig galet sviken på en del saker eller personer på senaste. Jag vet att jag själv inte är världens lättsamaste person, men sen när blev jag någon man föreställde sig kunna köra över? Jag har aldrig vart den typen utan har alltid varit väldigt självgående. Men har märkt på senaste att det tydligen blivit lättare att köra över mig. Är mindre nöjd med de om har tyvärr ingen aning om hur man hittar mellanläget mellan bitch o pushover? Nån som vet?

Anyway.. Blir upp till stallet strax, ska rida lite o så :)! Har en del utrustning som behöver sig en tvättomgång också! Behöver putsa och tvätta schabrak o benskydd, så ska ha en riktig pysseldag idag! Blir nog bra :)
See ya!

Puss
/Carro


Kommentarer
Postat av: Lisbeth Ingvarsson

Att bli överkörd och att köra över... En mycket svår gränsdragning! Jag kan inte ge några tips, mina år i livet till trots, men jag känner instinktivt att om man själv inte kör över, så blir man inte överkörd heller.

2011-11-20 @ 18:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0