Hello

Freeeedaaaaag!! Härligt med helg och vila och allt sånt där! Min helg består av en fredagkväll utan Patrik då han är i Holland, vilket ger mig många möjligheter, vet bara inte vad jag ska göra haha, en lördagdag i stallet, ska verkligen bara mysa och ta det lugnt och pyssla med mina hästisar! Och lördag kväll åker jag till papput med Oliv o T't än så länge o passar Ozzy (min hund hos pappa) o har myskväll, söndag smäller de och jag kommer väl tuppa av, har sällan vart såhär nervös för en Pay n' Jump men nu är jag de, puuuuuh... Vill verkligen att hon ska vara snäll, riv hela skiten om hon vill men inte stanna så jag blir mer osäker :(! Anyway, skriver senare tror jag! :D

/Carro


Ozzy ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0