Hoppat

Go' Kväll kära vänner o främlingar!
Idag har jag hopptränat för Mikael Jacobsson, eller jag hoppat lite iallafall, tränat är kanske en lätt överdrift men hoppat för instruktör, Ninja skötte sig fint, vi hade lite korta länga galoppen på orelaterat avståndsträning idag, och Ninja är ju så känslig i sin mun och för vikten, och har ju även 'goet' framåt så är kul i sånna övningar för hon är ju väldigt lätt att reglera! Härligt :)! Sen har hon ju andra sidor som enligt mig kanske inte är lika roliga ;)! Men men blir 100 cm på söndag och de ska nog gå bra.. Bara hon sköter sig.. Jag är så galet nervös, de har verkligen satt sig i huvudet på mig nu att alla hästar ska stanna med mig! :( Anyway, är galet trött idag så går o lägger mig nu.. Tänkte lägga upp min drömoutfit imorgon, men då vill jag ha minst 5 kommentarer! annars skippar jag de, vad säger ni? ;)

O på måndag kommer våra tröjor, woho!! :)

/Carro


Kommentarer
Postat av: Elin

lägg ut :) 1 Komentar ;)

2011-11-24 @ 22:59:46
Postat av: Elin

lägg ut!! :) 2 komentarer ;)

2011-11-24 @ 23:00:35
Postat av: Elin

lägg ut! :) 3 komentarer ;)

2011-11-24 @ 23:01:08
Postat av: Elin

lägg ut! :) 4 komentarer ;)

2011-11-24 @ 23:01:40
Postat av: Elin

lägg ut! :) 5 komentarer ;) woho! ;)

2011-11-24 @ 23:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0