Howdi

Hej godingar, sorry att jag inte uppdatera igår. Fick inte igång mitt internet, segt.. Men nu är jag tillbaka iallafall o ska ta igen för en missad dag till o med.. Hände inte så mycket igår, var en ganska vanlig dag, red P, Ninja vilade tror hon var trött i både kropp o själ efter i söndags ;)!

Idag verkar också bli en vanlig dag, Christel har Patriks o jag ska rida Ninja, tänkte lina henne lite först så hon får mjuka upp sig utan min rumpa i sadeln i o med att hon vila igår kanske hon är lite småstel. Imorgon ska vi till Caroline Johansson och träna på Troya igen. Ser jag fram emot, lille felicia åker med mig och hjälper mig, sist var de lite joxit med en hästhållare o 2 hästar. Anyway, fillan följer med mig o de tackar jag för!

Patriks ska få hoppa lite imorgon med mig på ryggen, hoppas han blir glad då. Sålänge han får hoppa hemma är han ju rätt nöjd ;)! Resten av veckan består av lite ullaredshopping, stanbesök med min bästa vän som jag för övrigt ska skriva om lite senare, ska titta på några kompisars spelning på fredag o lördag o söndag blir nog väldigt lugna, är lite sugen på att gå på jul på liseberg i helgen men vi får se.

Imorgon kommer Torslanda tidningen och skriver ett litet reportage om mig, spännande! haha.. har aldrig riktigt vart med om de förr men blir väl spännande. Skriver lite om min bästa vän senare o lite annat smått o gott, håll er uppdaterade man vet aldrig vad man missar!

/Carro

P hoppar i paddocken! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0