In time

Hej alla fina bloggläsare!'
Thank god it's friday!
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, och har därför planerat att gå på bio med en nära vän till mig, Sandra.
Vi har valt att se filmen In Time, på SF's hemsida beskriver de den såhär:
I en framtid där åldrande inte längre existerar har livslängd blivit en lyx och tid den främsta handelsvaran. De rika kan köpa sig till nästintill evigt liv medan de fattiga kämpar, stjäl och tigger sig till extra dagar, månader och år.
Visst låter det spännande?
Har hört från många att den ska vara riktigt bra, så jag har rätt höga förväntningar på den!
Misti har fått vila idag, jag tyckte att hon var värd det efter onsdagens hårda träningspass.
Dock var jag ute och pussade på henne och fixade allt i stallet förut och hon var pigg och glad som vanligt!
Vi hörs senare ikväll, då kan ni få mitt betyg om filmen också!
/ Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0