Late!

Hej godingar!
Hemma nu efter en mycket lång dag! Tänkte börja o prata om hoppträningen..

Framridningen vart sådär, hon har svårt att acceptera handen och går emot handen en hel del, vi jobbade mycket med raka spår när vi värmde upp igen och de har hon svårt för. Idag hade min lille prinsessa lite stofasoner också och tjura mot skänkeln och så. Dock som bortblåst när vi började hoppa. Travhoppa till o börja med och de märks att vi tränat på de då hon skötte sig väldigt fint. Började hoppa banhoppning efter hand, endast ett missförstånd idag o de är ju helt okej. :)! Skötte sig toppen fint på banhoppning, tog skänkel o hand, och kommunikationen fungerade riktigt bra. Är så stolt över min lilla sessa idag <3!!

Tidningen kom o skrev om mig idag också! Spännande o se vad de blir av de..

Och sist men inte minst så kom våra tröjor idag, ASSNYGGA! gissar att Therese redan lagt ut bilder på dom!
Filmer kommer förhoppningsvis från träningen idag också, om ni tjatar tillräckligt på Therese! ;)

Puss
/Carro

P.S. råka lägga inlägget i fel blogg, bra o logga in på fel blogg, därför de kommer så sent! puss d.s.

Min fina tjej!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0