Living the dream!

Säger som Carro, FREDAG!
Finally ett slut på denna hemska vecka, som egentligen inte var så hemsk förän igår. Men vet ni vad jag lyckades med då? Spilla kaffe över HELA min vita tröja samt cutta upp hela knäet + mina nya jeans med hjälp av ett par stövlar. Skillat right? Hade nog kallat det för I-landsproblem. Men jobbigt var det iallafall.

Idag ska jag till skolan och ha en fysiklektion för att sedan åka till posten och hämta ut lite paket på saker jag har beställt från H&M och Nelly, blandannat Versace-toppen och min (förhoppningsvis) blivande nyårsklänning! Hoppas allt passar. Sedan står iallafall Misti näst på tur, hon ska ridas igenom ordentligt idag för att sedan kunna ta det lite lugnare imorgon inför "tävlingen" på Söndag.

Tror vi har nämt det tidigare i bloggen, men på Söndag åker alltså jag och Caroline tillsammans med lite andra tjejer från våran klubb till Göteborgs Fältrittklubb på Pay and Jump. Caroline ska hoppa 1 m två gånger tror jag på sin nya häst Ninja, och jag ska hoppa 1 m + 1,10 på Misti. Självklart kommer film att komma upp på kvällen!

Har laddad upp med lite tidsinställda inlägg under dagen då jag tror att jag kommer ha mycket och göra, bland annat ett inlägg med massa failbilder. Det vill ni väl ändå inte missa?
Haha.

Förresten har jag idag ägt Misti 1,5 år idag. Det är sjukt vad tiden går snabbt! Kommer ett djupare inlägg om det sedan med tillbakablickar på vår tid tillsammans.

Kram på er alla fina bloggläsare.

/ Therese
Bilden är ungefär ett år gammal, fina Misti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0