morrn..!

God Morgon!
Förhoppningsvis går allt som det ska idag och vi kan åka till Troya och träna, ska bli kul bara min lilla räka sköter sig så ska det bli kul! Gillar Troyas anläggning väldigt mycket så ska bli spännande att träna där en gång, har ju bara vart där och tävlat själv en gång men har kollat när andra vart där o tävlat och de är väldigt fint, o bra underlag och ljust o fint ridhus med bra material och så vidare. :)

Men innan dess måste jag jobba, segt. Och rida lille Patriks :)! Snart kommer nog Christel och rider lite dressyr på honom också, hon är så duktig så de kan vara bra för både hans o min skull ;)!

Nee nu måste jag vidare.. Se ya later! Puss

/Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0