Nu börjar det bli vinter på riktigt!

Hej allihopa!
Tittade precis på termometern, den visade -3 grader. Usch! Jag hatar verkligen när det är kallt. Tur är iallafall att snön inte har bestämt sig för att komma än, visst - det är jättemysigt med snö, men inte konstant i 4 månader. En månad eller så räcker gott och väl tycker jag haha :)
Idag har jag varit och fått massage, och det var faktiskt inte fullt lika plågsamt som förra gången jag var där.
Ryggen känns dock lite misshandlad och framförallt är jag så himla trött. Är tydligen någonting som händer i kroppen när man fått massage som kan få en att känna sig trött, yr och tillochmed lite groggy! Haha.
Har precis suttit och nördat lite The Sims, kände mig tvungen då min syster hade köpt det nya expansionspaketet där man kan ha hästar. Dock var det inget att hurra för, jag spelade ungefär en och en halv timma och lessnade ganska rejält. Synd! Trodde detta spelet skulle vara riktigt bra faktiskt, hur töntigt det än låter haha.
Nu ska jag alldeles strax krypa ner i min säng och tagga inför träning imorgon.
Vi hörs alla fina läsare!
/ Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0