Ny dag - Nya möjligheter

Hej allihopa, och godmorgon!
I skrivandes stund sitter jag på bussen och är påväg till skolan, ska ha en redovisning idag i Engelska samt en fysik lektion. Sjukt tråkigt. Jag har verkligen valt fel linje! Jaja, finns inte mycket att göra åt det nu bara att bita ihop. Eyes on the prize, snart studenten...
Efter skolan har jag tid hos frisören, ska bli himla skönt att klippa av lite hår haha.
Jag har så sjukt mycket hår egentligen, så det krävs underhåll för att det inte ska ta över världen. Typ.
Sedan ska jag ut och pussa på Misti som ska få ta det lite lugnt idag, tänkte bara skritta ut en sväng faktiskt.
Vi hörs senare i eftermiddag!
Har laddat upp med lite tidsinställda inlägg åt er sålänge, så håll er uppdaterade!
/ Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0