Resultat Pay n' Jump

Tjao

Josefina började våran dag med 4 fel ett stopp på 70 cm, sedan kom Beccis och felfri i 70 cm, sedan hoppade bägge 2 80 cm också, och ja där kom josefinas fina avfallning in i bilden hon fick hur som helst sitta upp igen och hoppa färdigt hihi.. Becca hade ett nerslag så 4 fel, och en jättefina rundor från bägge 2 så dom är nog lite nöjda ändå!

Sedan var de lillis tur, eller ja Sandra Ivestig hihi, hon hade 2 galet snygga rundor på 1 meter, båda felfria, och då menar jag inte bara resultatmässigt utan också fläckfria rundor i princip, skitsnyggt verkligen! 110 kommer inte vara några problem alls.

Erika, jag, Jenny och Therese hoppade storhäst, ni har redan Thereses resultat så drar bara mina o de andra 2 tjejernas. Erika hade 1 ner i sin första klass 70 cm, ett stopp i andra 80 cm. Jenny hoppade 90 2 ggr, hennes häst Revors är ju väldigt valpig men tog sig runt med några nedslag i bägge rundorna, han blir bättre o bättre, stärker sig för varje gång så de kommer nog och bli asbra till slut :)!

Sedan hoppade jag och United,
Första rundan 1m,
Pigg och taggad häst, väldigt nervös tjej på ryggen. Haha, jag har ju fått någon ultraskräck mot vattenmattor o titthinder så jag trodde ju givetvis att hon skulle stanna på vartenda hinder, vilket hon inte gjorde ;)! Hon hoppade jättefint första rundan, tog mina förhållningar och skänkeltillägg, jätteduktig var hon, men under 4an så låg de en vattenmatta och eftersom jag får för mig att hon ska stanna så håller jag lite för länge så hon petade med sig frambommen på oxern, inte hela världen de var ju bara mitt fel så vad gör de! 4 fel och supernöjd.

Andra rundan 1m igen,
Ninja var lite mer på och lite mer taggad så tog för sig lite för mycket, hon blev lite lång mot 3an, och då tog jag en försen förhållning borde tagit den tidigare, blev ett flackt språng och vi peta ner de, ett missförstånd helt enkelt, resten av banan lät jag henne gå på lite eftersom hon hade energin och då hoppa hon klockrent, var såå duktig min fina lilla tjej! Är verkligen jätteglad!

Duktig häst har jag iallafall nu måste vi bara träna så vi kan bli bra tillsammans också :) något o räkna med liksom. Well de va väl allt i resultatväg tror jag. Bilder kommer i nästa inlägg håller på o redigerar dom nu. Mamma har fotat stora hästarna o jag ponnysarna. Hoppas bilderna inte är allt för värdelösa :) Svårt inne på gfrk o få bra ljus o bra skärpa.

Puss

/Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0