Skitväder..

Good Morning!

Träningen igår var väldigt nyttig, Ninja förstår inte vad markbommer betyder så hon hoppar helst förbi dom och tar bara hindret? Haha.. Knäpp hästen, vi hoppade iallafall en lång hinder/bomserie på ena långsidan, de var varannan bom och varannat hinder, ca 3,5 m emellan varje skulle jag gissa då de kändes som en ganska lång studs, väldigt rolig övning för oss och både min o Therese häst verkade tycka det var kul! Hur som helst var den nyttig för dom och även oss på de sättet att man fick låta hästen tänka helt själv, var inte så svårt på Ninja då de inte var någon större ide att försöka lägga sig i när hon hoppade serien, hon tyckte nämligen de var väldigt roligt! ;) Misti är ju väldigt hinderklok och gick som hon aldrig gjort annat genom hela serien. Dom är ett fint team dom där 2 ! :)

Idag ska jag först på ett väldigt privat ärende sedan drar jag mig upp till stallet för att rida på mina hästar, Ninja får nog nöja sig med lite skritt idag då hon garanterat har lite träningsvärk från igår ;)! hihi..

Måste kila nu, puss på er

Ses sen
/Caroline

P.s. Tror therese slänger upp lite bilder från träningen om hon inte redan gjort de eftersom hennes pappa fotade. D.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0