Spökafton

Good Morning Sunshines!
Ikväll har vi spökafton på stallet, med spökrunda, spökhistorier, skräckfilm o lite mer där till. Brukar vara väldigt populärt bland våra kids på alleby! Igår var det ju allahelgonaafton, och tanken är att man ska sätta ljus på någons grav, givetvis går allas tankar till någon dom förlorat, men sällan tänker folk på hästar eller husdjur vi förlorat denna dag. Tycker dom är minst lika viktiga och vill skänka dom alla små fina djuren en tanke idag! :) Jag har själv förlorat min kanin sotis när jag var väldigt liten 2 fåglar, en undulat och 1 nymfparakit, för 2 årsen tog vi bort våran hund fanny också! :( Hon var jättegammal och sjuk, men de är alltid sorgligt!

Nog av tråkigheterna! Idag kommer Therese o co hem iallafall! Såg att Therese och Sandra hade skrivit att dom var ledsna för de men jag är inte de, har saknat dom 2 små knäppisarna så för mig är de bra att dom kommer hem idag! :) Tyvärr träffar jag dom inte försen på måndag tror jag eftersom jag har smet imorgon och bara är på stallet tidigt på morgonen, något jag tvivlar på att dom kommer och vara ;)!

Nu måste jag upp till stallet och fixa färdigt för alla 3 små monster och rida och hela fallerippan innan barnen kommer ikväll, hejja mig! Puss

/Caroline :)


Kommentarer
Postat av: elin

Spök-kväll jippiho ;D

2011-11-05 @ 11:27:48
Postat av: Annie

åh, önskar jag hade kunnat komma! skit också..

2011-11-06 @ 16:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0