"Tävlings"morgon

Hej läsare!
Det är tidigt på morgonen och jag är trött haha, ska åka upp till stallet om ca 5-10 minuter men hinner slänga upp ett inlägg innan! Vi ska då som sagt till Göteborgs fältrittklubb o hoppa Pay n' Jump. Första start är 11, vi måste lasta 10 o jag tänkte åka upp o mocka och allting innan så man slipper stå med de efteråt. Ponnysar startar 11 därefter häst med 40 minuters paus emellan, eftersom vi åker ponnys o hästar i bussen måste vi åka ganska tidigt, annars hade jag kunnat få lite mer sovmorgon men icke... Bussen e 1000 ggr bättre än små transporter så de är de värt.

Ska börja med att packa när jag kommer upp nu, då jag har fått för mig att de betyder otur och packa i god tid och vara väl förberedd så gör jag de väldigt sällan dagen innan, om man inte ska lasta astidigt då vill säga, men idag har vi ju gott om tid.. Sedan brukar jag borsta av hästen och rykta lite, spraya i lite pälsglans i svansen o så, sätta på skydd och vara redo att åka. Ska vi där emot på större tävlingar ex EM elr VM då vi brukar vara borta ca 10-12 dagar så måste man vara väl förberedd o packad i tid, i o med att de ska med foder osv, same goes for 2 dagar eller 3 dagars meeting, men de är heller inte riktigt lika mycket o göra. Nee, nu måste jag upp till stallet :)! Kommer ha massa tid att uppdatera från GFRK så ska verkligen försöka komma ihåg att göra de :)! Ha en trevlig dag! Puss

/Carro

Jag som lagledare till bohuscupen laget i gymkhana för Alleby Ridklubb på Partille Ridklubb våren 11' Erika o Polo är med på bilden :)!

Kommentarer
Postat av: Elin

lycka till!!!!!!! :) till både dig och Therese om hon oxå ska hoppa! :)

2011-11-27 @ 10:14:02
Postat av: Helena<3

Lycka till!<3

2011-11-27 @ 13:19:14
URL: http://fotobrudaraa.blogg.se/
Postat av: Helena<3

Lycka till!<3

2011-11-27 @ 13:19:35
URL: http://fotobrudaraa.blogg.se/
Postat av: Matilda

Lycka till! :)

2011-11-27 @ 16:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0