Tisdag o ett sm guld rikare!

Hej läsare!

Först och främst vill jag ägna en tanke åt Hickstead & Eric Lamaze som i Söndags fick gå skilda vägar ett en fruktansvärd händelse. Hickstead hade hoppat hela grunden i världscupen med ett nerslag, och sedan trillar han ihop. Hickstead dog på plats förmodligen av hjärtinfarkt. Mycket hemskt och detta önskar man inte någon! Vila i frid fina häst! :(

Sedan kan jag ta lite goda nyheter och tala om att vi tog SM guld i söndags, mitt 3e för i år! Vilket är första gången någonsin någon har vunnit alla 3! :) Har på känn att en viss person kommer ta alla 3 nästa år men säger inte vem ;)!  Hur som helst, de känns rätt gött! För detta var mitt sista Lag SM som sagt :)!

Igår var jag och Ninja tillsammans med Jenny Gunnarsson och Revors och några bulyckare på Bulycke och träna för Emma Emanuelsson, de var såååå roligt och Ninja skötte sig galant jämfört med mig själv som klanta till de hit o dit, men hon var så himla duktig iallafall!! :) Jättekul!

Idag var det en tjej och provred Patriks, dressyrtjej från Erika o Mimmis klass hon var mycket duktig men tyckte att han var lite svår o sitta på så vi får väl se vad domen blir!  För min del hade de vart kul om han kom till en sån duktig tjej! Men samtidigt är jag ju inte ledsen om han stannar kvar hemma hos mig hihi! :)

Nej gud nu har jag pladdrat på.. God Natt på er :)

Puss o Kram
/Carro


Emma Emanuelsson


Kommentarer
Postat av: Elin :)

grattis igen carro!! :)

och en fråga oxå: ska du vara med på GHS? :)

2011-11-08 @ 22:00:28
Postat av: Annie

Grattis, du är grym! :)

2011-11-09 @ 19:32:51
Postat av: carro

ja elin de verkar så :)



o tack ni 2!<3

2011-11-09 @ 22:09:47
Postat av: elin

Göötttt!!!! :D

varsegod! ;D

2011-11-09 @ 23:30:40
Postat av: Amanda

Grattis :D

2011-11-11 @ 14:43:51
URL: http://ladyamandas.blogg.se/
Postat av: Ellen

Emma är grymt duktig ryttare :)

Det är du med Carro, Grattis :)

2011-11-14 @ 21:10:29
URL: http://volvobruden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0