Världens bästa!

Idag är Misti verkligen värd miljoner.
Var längesedan jag kände att jag fick igenom henne såhär bra!
När jag satt upp tänkte jag verkligen bara "jag är körd", hon var hetsig och lite väl pigg för att vara rolig att rida. Så jag bestämde mig rätt snabbt för att idag ska vi jobba ordentligt, så hon blir av med lite överskottsenergi. Sagt och gjort.
I uppvärmingen jobbade jag mycket på en åttvolt, och advancerade lite genom att be henne gå lite bogen in på vissa ställen och tagen bakdel på andra ställen. När skritt och trav funkade hyfsat satte jag lite galopp i henne och tränade även här på att rida lite bogen in fast på fyrkantspåret. Jobbade även mycket med tempoväxlingar för att försöka få henne att vilja lyssna på mig.
Och sen helt plötsligt, bam. Så var hon där. Och jag tänkte flera gånger att "jag vill aldrig hoppa av".
Jobbade ännu mer med bogen in och påbörjade små öppnor vilket Misti tycker är jobbigt, men hon gör sitt bästa! Vi lyckades även få till några riktigt fina slutor.
Gjorde även lite galoppombyten på rakt spår - klockrent.
Ja, idag säljs hon inte för några små belopp inte.
Min favorit.
/ Therese
Bilden är inte tagen idag.

Kommentarer
Postat av: elin

jag är fotografen :p hihi ;p

2011-11-21 @ 22:51:57
Postat av: Annie

Du och misti är så sjukt fina ihop :)

2011-11-21 @ 23:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0