3. Det här behöver jag träna mer på

I nuläget behöver jag o Patriks tillsammans träna på titthinder för de är vårt största problem just nu, vad gäller mig så kan jag bli väldigt osäker när de blir högt av endast en anledning - att jag inte hoppat särskilt mycket högt. På 110 håller jag mig i skinnet men att debutera 120 kommer bli klurigt. Tror de handlar mest om självförtroende. Just nu ska vi koncentrera oss på titthinder, givetvis handlar det mycket om lydighet och de börjar ju på marken.

Dressyren blir bättre och bättre för varje dag men de är givetvis väldigt mycket kvar, känns dock härligt att de börjar bli roligt och rida på marken också och inte bara hoppa! :) Men som jag sagt tidigare kommer jag inte försen vid pensionärsålder o bli dressyrryttare om de går som de ska vill säga haha!

Det är det jag känner att jag behöver träna mer på just nu! :)


Som exempelvis vattenmattor som nu funkar relativt bra! :)

/Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0