Årets utmaning

Hej igen allihopa!
Då jag tar studenten på Kitas Gymnasium till våren har jag redan börjat fundera på balklänning, studentklänning osv. Detta är en dag jag (förhoppningsvis) kommer minnas hela mitt liv - och självklart behövs den perfekta klänningen för denna dag.
Jag har därför bestämt mig för att försöka sy en egen balklänning med ett mönster jag har beställt in från England - en utmaning som heter duga. Men jag vet att om jag lyckas kommer jag vara så himla stolt när jag trippar runt i små högklackade skor den 1 juni då vi har våran bal.
/ Therese
Min idé just nu är en blandning mellan känning nummer 2 (den orangea) och nummer 4, den vita. Jag är riktigt sugen på en klänning med låg rygg, ganska figursydd och något draperad över brösten. Vad tror ni om det? Klänningen kommer gå i en mörkblå ton, Royal Blue eller eventuellt någon lila färg. Ska bli spännande att se vad jag kan åstadkomma!

Kommentarer
Postat av: Annie

Min kusin går också ut kitas till våren ;)

2011-10-21 @ 16:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0