Back baby!

Så mina vänner nu har jag hittat en dator jag kan skriva i bloggen på, äntligen! Ni har säkert också märkt att de är konstigt när ni ska öppna bloggen ibland, eller? Kommer något script som ska göra den långsam.. Hmm, får be Therese kika på de!! För så vill vi inte ha de. :)

Jag jobbar nu så de får bli ett kort inlägg om gårdagen lite så, så lovar jag att återkomma runt lunch med info om min lille kille! Patriks alltså ;)! Min fina häst!

Igår var de mycket, mycket! Först red jag dressyr på min stjärna, han var lite stel i början eftersom vi bara red ut i förrgår men släppte efter ett tag o blev så fin, då vill man egentligen aldrig sluta rida, men sluta på topp som dom säger.... Därefter så hoppade jag Jenny's häst, Revors Therese har lagt ut bilder från, haha de måste vart en rolig syn, hästen är skyhög en bit över 170 o jag e, vi kan säga så ni verkligen fattar, inte förstor för att rida C ponny, så de var lite annorlunda. Givetvis rider jag inte ponny till vardags men ni förstår vad jag menar. Sen fick jag en hel timmes paus, och därefter hade vi träning inför Lag SM, som ni borde komma o kolla på alla goa läsare! Träningen gick väl okej, men jag inser ju mer o mer att jag borde lägga ner den här sporten då de inte ger mig något! Där emot var Chack, hästen jag tränar o tävlar på riktigt pigg igår, jättekul! :)

Sen åkte jag hem o så fungera inte bloggen på min dator så de fick bli sängen ganska omgående! :)
Här kommer en bild på chack så vet ni :)!

/Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0