Back in blogg

Hej godingar!

Jag får börja med att be om ursäkt att jag inte bloggat denna veckan, min dator har vart helt wacko och därmed brister intresset liksom, blogga på ipone? Inte min favorit. Men nu verkar datorn vara sitt glada vanliga sig själv igen så vi får väl se :)! Hoppas de,

Therese åkte till Alanya igår, jäkla snorunge, och så får jag vara kvar här hemma o ta hand om hennes häst ;) haha.. Dom åkte i rätt tid iallafall eftersom här hemma är världens höstrusk! Jag som personligen älskar regn har inte så mycket emot de, men dom kan ju skatta sig lyckliga eftersom dom inte gillar regn :)!

Hmm, mycket har hänt denna veckan, jag var på Ullared i torsdags fick köpt lite småsaker o vintertäcken o så! :) I fredags var jag o provred 2 hästar, skulle ridit 3 men den sista föll mig inte i smak alls då den var alldeles för liten o uppstressad överlag! Så prova ettsto o en valack, stot som heter United åkte jag igår och hämtade hem för att ha på prov i några dagar, jag ska bestämma mig tills på tisdag, gillar jag henne får hon stanna, annars åker vi till Holland på torsdag! :) Så får väl se, gillar henne jättemycket men ska inte fatta något beslut försen på tisdag! :) Hon har bland annat Ladykiller xx och Landgraf i stammen så blir nog en riktigt bra häst! :)

Hmm o nu då.. Ska försöka slänga upp en film på ´henne senare idag, men nu ska jag upp o kolla på Western KM, Weststar har hyrt våran anläggning till sitt KM, så blir spännande o kolla på :)

Ses senare! Puss

Här har vi Ladykiller xx som bland annat Cardento är efter.

Landgraf 1 - en annan ståtlig hingst med mycket bra avkommor!!


/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0